|
VSEBINA IN METODE
DELA
Vzgojno delo zajema spontano igro
otrok, ki je osnovna dejavnost v vrtcu in osnovni način otrokovega
razvoja in učenja. Prepleta se s strokovno pripravljenimi dejavnostmi,
ki jih razvrščamo v naslednja področja:
-
jezik (Otroci
se učijo jezika ob poslušanju vsakdanjih pogovorov in pripovedovanju
literarnih vsebin, poslušanju glasnega branja odraslih,
pripovedovanju, opisovanju, domišljijskih igrah, dramatizacijah,
izmišljanju pesmic in zgodb.)
-
matematika (
prešteva, razvršča,
primerja, meri, grupira, prikazuje s simboli, poimenuje..),
-
gibanje
( Potreba po gibanju in igri je otrokova osnovna potreba. Otroci
pridobivajo raznovrstne gibalne izkušnje, od naravnih in preprostih
oblik gibanja do zahtevnejših športnih dejavnosti.),
-
umetnost
(Otrok lahko predstavi svoja najbolj skrita počutja in čustvene
vsebine, ki se odražajo v pesmi, plesu; pridobi občutek za red in
lepoto.),
-
družba
( Otrok spoznava ožjo in
širšo okolico, v kateri živi, kulturo kraja, narodne običaje in
druge kulture.)
-
narava
(Spoznava lepote narave,
skrbi za rastline in živali ter jih neguje, spoštuje živa bitja in
njihov življenjski prostor. )
-
DNEVNA RUTINA (nego, prehrano in
počitkom).
Skozi njih dosegamo cilje predpisane v
nacionalnem dokumentu Kurikulum za vrtce. Strokovne delavke uporabljajo
sodobne metode in oblike dela, ki jih prilagodijo starostni stopnji
otrok. Dejavnosti se odvijajo v celotni skupini, v manjših skupinah in
na individualni ravni.
|
|